Isi Belog

Woit!!

1) Kalian amat digalakkan baca ikut pembahagian topik-topik dalam belog ini.Cume klik pada bahagian yang korang nak baca di 'isi belog'.

2) Baca dengan penuh perhatian tapi jangan sampai hingus meleleh dah.


Sekian
Powered by Blogger.
Thursday 31 May 2012

Pengumuman : Semua Adik Beradik Please Alert This!

Assalamualaikum sume,

Pengumuman ni khusus utk semua anep,napi,hilmi dan hakim yg slalu dpt acces ternet..(haziq x dpt acces sgt)..

Kalian dikehendaki untuk taipkan alamat email kalian di bahagian atas kiri blog ni yang bertajuk 'follow by email'...Caranya,taipkan alamat penuh email anda..contoh 'hafiz.huzazi@yahoo.com' dan klik butang submit..

Kemudian satu pesanan ringkas meminta kalian sume mengesahkan  email kalian di dalam 'inbox' kalian..masuk email masing2 dan klik 'link' yang warna 'biru'.Seperti yang dalam gambar di bawah ni..


Lepas klik yang sperti gambar di atas,klik pula yang sperti di bawah ini..




Kenapa nak kena buat sume ni?Supaya ape je post terbaru atau citer terbaru dalam belog 'generasikool' ini akan dimaklumkan terus kepada email korang sume secara automatik!!! So simple je..x yah la asik aku nk inform je pasal post baru kat blog ni..

Kemudian jika kalian ingin juga menulis hal hidup kalian tak kira la pasal studi ke,pasal kawan ke,pasal kucing ke,pasal duit ke,pasal handphone canggih ke,pasal dakwah ke, kalian amat dialu-alukan utk berbuat demikian dengan email sahaja tulisan kalian ke alamat 'hafiz.huzazi@yahoo.com'..insyaallah aku (abg) akan letak di belog ni..So semua leh merepek la kisah dan aktivit terkini korang..

Ok sekian semua..bertemu di post seterusnya..



p/s : sedang jemu mengadap nota 'central nervous system' yang payah tahap gaban..!!



0 comments: